10 juli 2015

Sommarlängtan



Mysiga innedagar

Ja, det har blivit mycket innemys och fixande de senaste dagarna.
Det har ju inte varit så sommarlikt precis.....
Idag har det i alla fall varit lite sol och 18 grader.
Igår var det 13 grader, höststormar och regn....fyyy!

Enligt väderapparna som jag nu följer slaviskt, 
så ska det bli sol och 20 grader i morgon. Och ingen vind.
Hoppas hoppas hoppas!

För nu vill jag ut!
Nu har jag tvättat ungefär en miljon tvättar, lagat mat,
plockat och städat vad jag ska.....känns det som. :)

Nu vill jag ut!
Njuta av sommaren. Njuta av trädgården. Njuta av stranden.

Jag behöver känna sol och värme.
Jag behöver sommarkänsla!


4 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Håller med nu får sommaren visa sig igen. Verkar lovande idag, ha en fin dag Kram Pernilla

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Kan bara instämma, men här idag Lördag lyser solen fr blå himmel, men det blåser lite fortfarande, men det kändes väldigt skönt i alla fall när jag hämtade in tidningen. :-) Ha en jättefin helg som jag hoppas blir solig. Kramizz Laila

Kim sa...

Idag verkar det bli ok, men någon riktig värme är ännu inte i sikte. Man har verkligen blivit bortskämd med de senaste två åren!

HönaPöna sa...

ja, tack... kan bli sol här med imorgon. Hur bra som helst ju!