04 juli 2015

S e m e s t e r



Äntligen!

Nu är det sommarsemester!
Och den har ju verkligen inletts med ett helt galet
fantastiskt väder!

Jag inledde min semester igår kväll med att knalla hem
till en fin vän och vi satt ute hela kvällen och halva
natten och pratade och drack rosévin.
Det var en perfekt start!

Idag ska jag iväg och bada tillsammans med några andra vänner,
så jodå, denna semestern har börjat perfekt!

Och ännu mer perfekt blir den ikväll då mina darlings kommer hem 
för två veckors ledighet ihop med mig!


7 kommentarer:

Kim sa...

Gött!! Hoppas vädret håller i sig nu bara!

Birgit sa...

Härligt! Och ni har både sol och värme där nere :-) Här är det inte så varmt för tillfället, men soligt och ljust hela nätterna igenom. Ha det gott!! Kram

Anonym sa...

Härligt Jennica, själv jobbar jag en vecka till men sedan 4 veckors semester. Vi ses vecka 29 : ) kram Sofia

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannis sa...

Härligt! Nu är det bara att njuta i massor=))
Jag har tre veckor kvar att jobba, känns oändligt men får solen fortsätta att skina så blir det bra ändå.

Kram Hannis

Bakom dörr nr. 11 sa...

Härligt ! Önskar dig en underbar semester.
Kram Pia

anettan sa...

Så härligt! Önskar dig en fin fin semester. Kram Anette