15 november 2014

Att fira födelsedag


Jag hade en väldigt trevlig kväll igår tillsammans med Jossan, hennes lagkompisar och deras föräldrar. En lite annorlunda födelsedagskväll, men väldigt trevlig! Vi var ett rätt stort gäng som åt god mat, pratade och fick höra lite mer om planeringen inför kommande säsong.

Och så fick jag en present, en väldigt fin present, av Jossans bästa kompis och hennes föräldrar. Supergott te och fin teburk från Rituals. Jag blev superglad! Och väldigt överraskad!


Ikväll kommer min syster och hennes sambo hit och det ser jag supermycket fram emot. Då blir det mer god mat och ännu mer prat! Så mysigt! 


12 kommentarer:

Fru Martinsson sa...

Din glädje känns ända hit!

Kram

bara anna sa...

Åh grattis i efterskott!
Önskar dig en skön kväll...

Fru vardag sa...

Hej! Grattis i eftersokott! Låter som en bra kväll:). Fin burk. Vi har nyligen fått äran av att ha en Rituals (om det nu stavas så) affär i stan. Har dock inte köpt något till mig själv. Bara köpt presenter till andra. Trevlig helg kram

Home2tiny sa...

Grattis i efterskott fina du. Kramisar Tina

Suz sa...

Stort grattis i efterskott! Vilka härliga dagar du har, mysigt efter allt intensivt arbete du haft.

Earl grey - det kan aldrig bli fel:)

Ha en fortsatt fin helg!
Kram
Suz

Flower of Fame sa...

Grattis i efterskott.hoppas du haft en fin dag. Teet ser gott ut. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Birgit sa...

Fin teburk!

pillan sa...

Wow vilken fin burk till te´t!! Kul med en helt oväntad present ;)

Kram P

Bakom dörr nr. 11 sa...

Stort grattis i efterskott !
Ha en fin kväll
Kram Pia

anettan sa...

Hoppas ni haft en trevlig dag. Kram Anette

Frida G Svensson sa...

jag bara älskar rituals. deras kroppsvård, hudvård och allt annat. såååå bra märke!

maria at inredningsvis sa...

DUBBELWOW vilket läckert gte farligt för mig som är tenarkoman :) hoppas att du haft en mysig höst so far ...här i GBG har vi glömt hur solen ser ut

Ny fredagspost...Ett makalöst nytt hotell i GBG alla måste besöka :)

ha en HÄRLIG HELG

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)