29 april 2014

Fantastisk kväll


Det har verkligen varit en fantastisk kväll! Soligt, varmt och lugnt. Just detta lugn, helt utan blåst, tycker jag är så himla härligt! Bor man i Skåne så borde man ju vara rätt van vid att det blåser allt som oftast, men jag gillar verkligen inte blåst. Jag blir lite stressad av det, tycker det skapar oro.

Men ikväll var det riktigt lugnt. Och det var en fantastisk solnedgång över Öresund. Jag och en kompis gick en powerwalk på Järavallen, som är ett naturreservat i närheten av där jag bor. Ett underbart skogsområde som ligger vid sundet. Det var otroligt vackert ikväll, med alla ljusgröna vackra löv som slagit ut på träden och den orange solen som strålade mellan träden. 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart finis natti natti kram från din bloggvän i Hjo Sofia

svart vitt och rött sa...

Verkligen fantastiskt! Fina bilder! Ha det gott!

Flower of Fame sa...

Visst är det ljuvligt när vi slipper blåsten. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Therese sa...

Høres ut som en fin kveld. Sove godt!

Hannis sa...

Härligt med en promenad i kvällssolen.
Jag är fortfarande så där lyckorusig av att våren är här.
Att man kan njuta av kvällarna utan mörker, massor av kläder och frossa!

Kramen Hannis

Husbilen Tuzzen sa...

Det är verkligen härliga kvällar nu. Det gäller att ta vara på dom på bästa sätt, som med en powerwalk tex.
Kram Helén

Birgit sa...

Jag håller med - blåst är inge roligt! Och de senaste åren tycker jag det har börjat blåsa mer här uppe också.
Kram