17 mars 2014

IKEA PS

Bild: IKEA Livet Hemma

Nu är det dags för en ny IKEA PS kollektion! Det är alltid spännande tycker jag, att se vad som kommer. Tanken med IKEA PS är att skapa kollektioner som är det allra senaste inom formgivning, till bra priser. I år tycker jag att man har fått till det riktigt bra!

Allt detta fina kommer i maj och jag funderar redan över hur jag ska "ta mig råd" att skaffa dessa två drömmar! Hyllan är så himla smart och hade passat perfekt i mitt sovrum, man bara lutar den mot väggen. Den är så lagom i storlek och jag hade gärna haft den vid fotänden av sängen. Jag har ett väldigt litet sovrum och har just nu bara min säng och sängbord där inne. Men jag skulle vilja ha något mer, någon form av byrå eller litet skåp för mina personliga saker. Och med tanke på hur smart denna hyllan är, så skulle jag kunna ha en sådan också, förutom en byrå!

Och bänken....visst är den ljuvlig?! Ser ni att den är inspirerad av en klassisk sparkstötting? En sådan hade jag velat ha utomhus, i trädgården....åhhh, så fint!!

Bild: IKEA Livet Hemma

6 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Hyllan gillar jag den var snygg. Ha en fin kväll kram Pernilla

Hannis sa...

Hyllan har jag stirrat på!
Så läcker, den skulle sitta som en smäck i min lilla lägenhet=))

Skön dag till dig//Kram Hannis

TITTILINA sa...

Finfina grejer båda två.
Ha en bra tisdag!

Kram

choicesbyannie sa...

Hyllan är fantastisk vacker, får mig att fundera på om man inte kan göra en själv;)
Pallen är också snygg tycker jag och jag gillar också sparkstöttingar;)
Kram
ANnie

Min plats i solen sa...

Tänk så snygg den där bänken hade varit mot vår vedbodvägg. Sitta där och njuta i solskenet och lyssna till fågelkvitter. Mmm, det hade definitivt varit något det. :)

Ta hand om dig kära Jennica och ha en fin tisdag!

Kram Lotta

Nellie - the Flying Hippo sa...

Ja, många fina saker i kollektionen. Min favorit är hörnskåpet, hade passat bra i vardagsrummet. Kram