31 december 2013

GOTT NYTT ÅR!!


Det känns mer som en vårdag än som nyårsafton idag! 

Men - jag vill ändå önska er alla ett riktigt 
Gott Nytt År!

Jag hoppas ni får en trevlig kväll oavsett vad ni ska hitta på. 
Själv ska jag hem till min syster och Lina och fira där. 
God mat och dricka har utlovats och det låter toppen tycker jag!

Jag vill också tacka alla er som läser här - Tack!
Tack för att ni tar er tid att lämna gulliga hälsningar och
tack för alla peppande ord jag får!

Stora Kramar till er alla!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt 2014 min vän!

Hannis sa...

God morgon dagen efter=))
Hoppas att du hade det mysigt!
Här görs inte mycket idag, går mest omkring och njuter av känslan av omstart.

Kram Hannis

dianasdrömmar sa...

Gott nytt år fina du kram Diana

Anna sa...

Åh, så avundsjuk jag blir på hur det ser ut hos Er. I går fick vi lite snö. Men nog längtar jag till våren alltid!

// Kram

choicesbyannie sa...

Visst är det lite vår i luften, det känns som det;)
Hoppas du hade ett fint firande igår och att du har en fantastik dag idag.
Kram
Annie

svart vitt och rött sa...

En riktigt god fortsättning till dig på det nya året! Härliga mål du har satt upp. Jag får tänka ut mål jag också :-) Ha det gott!

Karriärkvinna sa...

Gott nytt år! Hoppas att du hade en rolig nyårsafton. Må så gott fina du och hoppas att 2014 blir allt som du drömt om!

Flower of Fame sa...

Gott nytt år Hoppas du hade det trevligt igår. Kram Pernilla

Hanna sa...

Gott nytt år!

PS: Din bloggadress blir helt fel när du kommenterar hos mig. Kommer till någon helt annan sida.