02 december 2013

B som i Barnen


Andra dagen på Tatjanis Decemberutmaning och idag är det bokstaven B som gäller, i svartvitt. Idag finns bara en sak i mitt huvud och det är barnen såklart. De har varit en vecka hos sin pappa och i eftermiddag så får jag krama och pussa på dem igen - härligt! Det är ju också en speciell dag eftersom vi nu har gått in i julmånaden och framför oss ligger en tid av mys och överraskningar. På tjejernas rum finns presentkalendrar, chokladkalendrar och datumljus som väntar. Åhh, jag älskar verkligen julen!

9 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken härlig bild!
Fylld av kärlek och liv.
Förstår att du längtar=))

Kram Hannis

Kim sa...

Gullebarnen! På lördag syns vi iaf!

Jennica... sa...

Ja, på lördag ses vi Kimman! Ska bli mysigt. Har köpt nya pepparkaksformar som vi måste prova! :)
Kramisar!

Anonym sa...

Vilken fin bild på söta barn! Det är skoj det här med utmaningar ;)
Kram!

Flower of Fame sa...

Så gulliga barn du har. Fint tänkt på b. Kram Pernilla

TITTILINA sa...

Vilken fantastisk bild! Jag hoppas att du har en förstoring av denna på väggen där hemma!
U.N.D.E.R.B.A.R!

Kram

Melody and M.E sa...

Ett underbart foto med mycket känsla...
Trevligt med fotoutmaning! Får nog försöka hänga med på den ibland.
Kram M.E

Tatjanis sa...

Vilken underbar bild och underbara människor på den bilden det måste jag säga! Finfin tolkning och så kul att du är med!

Ses igen i morgon hoppas jag!

Kramis, tatjanis

Suz sa...

Underbar tolkning och så härlig bild! Idag läser jag också om dig hos Lotta och tänk vad världen är liten ibland, ändå har jag inte hittat dig i bloggvärlden tidigare. Så helt plötsligt på två håll. Glad att det hände, läser tillbaka och det är så kul att kika in till nya bekantskaper:)

Ha det fint!
Kram
Suz