01 november 2013

Drömklockan



Jag har funderat ett tag över hur jag vill att min armbandsklocka ska se ut. Jag har ingen just nu och har liksom inte riktigt kunnat bestämma mig. Ska den ha ett armband som en silverlänk eller ska det vara läderarmband, ska den vara i silver, roséguld eller hur ska den egentligen se ut....

Nu, helt plötsligt så vet jag! När jag läste bloggen 56 kilo så ser jag den på Åses arm. Precis den är det som jag letat efter, utan att veta om det. Men åhh så fin den är!

Klockan är från Triwa och har en urtavla i roséguld. Sekundvisaren är turkos och minutmarkörerna är i vitt och turkost. Armbandet är av flätat ekologiskt läder från ett svenskt garveri i Tränsjö.

Va?! Hur fin är den inte?!



5 kommentarer:

Hannis sa...

Det där med klockor...
Jag har länge sagt att jag vill ha en klocka men jag hittar ingen.
Eller jo det gör jag men dom är svindyra!
Den där var fin!

Kram Hannis

Johanna | Tillvaron.se sa...

Verkligen hur fin som helst. Bara att slå till. Jag har en Triwa-klocka som jag älskar så jag är övertygad om att du blir nöjd!

Och tack för dina oerhört fina ord hos mig. Jag blir alltid superglad om folk trivs hos mig :) Kan bara säga detsamma också.

Ha en underbal lördag!

Nellie - the Flying Hippo sa...

Åhh, den där klockan är underbar! Vet du vad, jag önskade mig den i födelsedagspresent i år och fick den. :) Men när jag provade den satt den inte alls bra på min handled. Så besviken jag blev. :( Hoppas den sitter bättre på dig om du blir lycklig ägare till den. Kram

Queen of Kammebornia sa...

Det är snyggt med klockor, men jag kan inte ha någon, jag känner mig bunden på något vis. Men när jag växte upp hade alla armbandsklocka, det bara var så. Nu är det inte så många ungdomar som har det... Kram!

Home2tiny sa...

Wow vad snygg, kommer passa perfekt runt din handled. Jag har en svart Triwaklocka som jag är supernöjd med. Kramisar Tina