18 oktober 2013

Jippi!

Liten suddig bild på Josefine, mamma, jag, Johanna och syrran
 
Tjohej - det är fredag!!

Såå skönt! Extra skönt just idag eftersom jag haft grymt ont i ryggen under veckan samt att jag gav mig på migrän igår. Kan ju inte vara säker på att det var migrän men efter lite diskussion med sjukvårdsupplysningen så var det nog så trots allt. Både ryggen och migränen beror på att jag stressat på jobbet, men en stor viktig sak löste sig idag på eftermiddagen och det känns så himla skönt! Härligt att avsluta en tuff arbetsvecka med att känna mig nöjd, duktig och glad!

Så - jag önskar er alla en underbar fredag - KRAM!



7 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Detsamma till dig. Hoppas du får en helt fantastisk helg.
Kram Linda

Home2tiny sa...

Hoppas du mår bättre o får en mysig o skön helg. Kramisar Tina

Birgit sa...

Hoppas all stress lägger sig och att du får en härligt skön helg! Kram

Nellie - the Flying Hippo sa...

Migrän usch då. Ta nu hand om din rygg ordentligt. Kram

ANNETTE sa...

Inget kul med ryggont och migrän. Hoppas det blir bättre snart och att du får en härlig helg.
Kram

Husbilen Tuzzen sa...

Efter stress kommer migrän som på posten. Du får ta hand om dig!
Kram Helén

Kim sa...

Det ser spänstigt ut där till höger!