12 augusti 2013

Vardag igen


Ja, nu har vardagen kommit igång igen och jag måste erkänna att det faktiskt känns helt ok. Med denna fantastiska sommar så har jag ett lugn i magen, jag är inte lika panikslagen som jag brukar vara när jag nu märker att luften känns lite annorlunda, när regnet står som spön i backen eller när kvällarna blir mörkare.

Med vardagen har också semestern tagit slut och det nya jobbet tagit vid. Det finns såklart massor att berätta om det. Likaså om helgen som varit, en helg som jag spenderat med min stora tjej. Fantastiskt mysigt att få spendera egentid med henne! Och det innebär såklart också att tjejerna är hos mig hela veckan och att allt är som vanligt igen med varannan veckas boende för dem. Johanna har börjat dagis och Jossan börjar skolan på måndag. Jag har också satt igång med träning igen och ett nytt träningsschema har satts igång, med nya mål!

Det finns en hel massa att berätta om egentligen, men jag är helt slut. Av just allt det som vardagen fört med sig. Så ni får stå ut med att bloggen är lite dåligt uppdaterad, och att jag inte besöker er lika ofta.

Kram på er!

2 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Skickar lite styrkekramar och hoppas att du finner ork till dina tjejer, de är de viktigaste.
Ta hand om er.
Kram Helén

Anna Margareta sa...

Det är så himla spännande med nytt jobb. Och den där vardagen alltså. Vissa dagar känns de underbara andra dagar blähä. Men nu jäklar kör vi och hoppas att hösten kommer bli fantastisk. Kram