23 augusti 2013

Känslan av sommar

Bild: IKEA Livet Hemma
Jag älskar verkligen färgerna och känslan i denna bilden! Ni hittar den på IKEAs Livet Hemma tillsammans med ännu fler härliga bilder. Jag får en härlig känsla av värme mot bar hud, mjuka dofter och ett skönt lugn. Jag kan höra vågskvalpet mot bryggan och jag ser mig själv sitta där och blicka ut över ett solglittrande hav, insvept i en mjuk skön handduk och med droppande hår. Älska älska älska sommaren! Snart är den över men då är det härligt med bilder som denna, där man kan drömma sig bort och framkalla den underbara känslan!



3 kommentarer:

Home2tiny sa...

Både bilden o din text gör att jag vill hålla kvar sommaren ett lite tag till, än är vi inte klara med varandra. Ha en skön fredagskväll. Kramisar Tina

ANNETTE sa...

Ja visst känns det lite trist att sommaren snart är över. Men samtidigt är hösten vacker och luften frisk, att få tända ljus på kvällarna och kura ihop sig vid teven.
Ha en mysig helg,
Kram

Malin på pastill.nu sa...

Verkligen underbar bild!

Ang. griffelväggen i köket så är det en wallie som jag har satt upp. Det är därmed också väldigt lätt att ta ned den om man ångrar sig framöver. De finns bl.a att köpa på make & create :-)