05 mars 2013

Ville inget speciellt idag

Blir på så gott humör av denna bilden!
Coola unge!


Har faktiskt inget speciellt att skriva om idag. Då borde jag kanske inte ta upp er tid med ett ganska så meningslöst inlägg....men ville ändå titta in. Det är inte så att det har varit en dålig dag, jag har bara känt mig lite matt på något sätt.

Det blev en löprunda när jag kom hem och det är så skönt nu när det är ljust ute till klockan är efter sex! Härligt! Däremot så blev väl rundan sådär, fick stanna efter ungefär en km och sträcka ut lite eftersom jag fick krampkänningar i vaderna. Efter det gick det lite långsammare, men men....jag sprang mitt planerade pass och det känns bra såhär efteråt.

Annars har det blivit rätt mycket stillasittande här hemma. Mitt i allt blev jag helt plötsligt lite apatisk och håglös. Hm...ibland reagerar man inte riktigt på saker och ting som man tror. Men nu, efter en kopp te och lite koll på min budget (det du pappa!) så är det dags att krypa ner i sängen. Ska läsa en stund tror jag, om jag lyckas hålla ögonen öppna.

Hoppas att ni har haft en fin dag!
Kram på er!

4 kommentarer:

Birgit sa...

Ibland är det bra med inlägg som handlar om ingenting! (du har väl ändå sett Seinfeld och kan man göra en hel tv-serie om ingenting, så kan man skriva ett inlägg om ingenting *fniss*) Härlig bild!!
Sv: Ja, det är skönt att det går framåt med våra projekt, nästa steg är nog köket, men det kostar pengar, så vi får se när det blir...
Vädret är helt emot mig! Jag är sur! Vi har sportlov och det är skitväder!! Bläää... Nu är barnen på gympa med mormor och jag ska gå och sätta mig på spinningcykeln! Hoppas du får en bra dag :)
Kram

Anna Margareta sa...

En löprunda är mer än de flesta pallar med en vardagskväll. Heja dig! Kram

Stickan! sa...

Hihi, vilken cooling ;-)

Anonym sa...

Vilken sötis : ) cool och söt en mycket lyckad kombination kram från Hjo Sofia