18 mars 2013

Flyttat!

Jag har inte övergivit bloggen,
även om man nästan kan tro det!


Hej! Det var länge sen! Jag är ledsen att jag inte skrivit här på ett tag, inte heller har jag besökt er. Men vet ni vad jag har pysslat med den senaste tiden?!

Jag har flyttat!!

Äntligen har det hänt! Det har varit några intensiva veckor som fullständigt kulminerade förra veckan då allt helt plöstligt bara hände! Nu är jag på plats i mitt nya hus, i ett riktigt kartong-kaos, men vad gör det! :)

Ikväll reser jag till Prag med jobbet, kommer hem igen på onsdag. Därför blir det fortsatt lite tyst här, men jag lovar - jag kommer tillbaka snart!

KRAM!



11 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Ååååå grattis, vad skönt för dig! Jag ser så fram emot att se bilder på ditt nya boende.
Hoppas du får en härlig resa till Prag. Själv ska jag dit om 3 veckor.
Kram Linda

J, P, C och A sa...

Vad härligt Jennica! Grattis till ditt nya boende! Hoppas att du får en riktigt härlig resa och att vädret är bättre där än i Skåne :) Kram Josefin

Anonym sa...

ÅHHHHHHHHH GRATTIS FINA DU. Ser fram emot att få veta mer om din flytt : ) kramar i massor! Sofia

Johanna Stålros sa...

Hiihi det visste ju jag;) är så glad för din skull vännen! KRAM

Emma sa...

GRATTIS! Underbart att läsa att allting gått i lås;)! Emma

Unknown sa...

Men så härligt! Vilken hemlis!

Önskar dig allt gott!

ANNETTE sa...

Så kul!
Ser fram emot att läsa mer om din flytt och se fina bilder! Ha det bra i Prag!

Kram Annette

Anna Margareta sa...

Så spännande. Klart att man inte har tid att blogga när man flyttar. Ha det fint. Kram!

Birgit sa...

Men va roligt! Jag vet ju att du har väntat på detta så länge. Hoppas du nu i lugn och ro kan packa upp och göra till det som DU vill! Men först, njut i Prag :)
Kram från norr

Home2tiny sa...

Men åå vad kul o spännande. Du får berätta o visa mer när du är tillbaka. Kramisar Tina

Editor sa...

Nä men vad roligt! Ääääntligen. Vad kul. Grattis!