11 februari 2013

Att ta tag i en ny vecka

God morgon!


Då var det måndag igen och en ny vecka ligger framför oss. Kan det vara denna veckan det vänder? Svårt att inte låta bli att tänka så... I vilket fall som helst så kommer mina tjejer hem till mig igen i eftermiddag och jag längtar så. Livet blir komplett igen!

Veckan innehåller också ett avsked. En av mina allra bästa vänner, som jag dessutom bor granne med, ska flytta långt upp i Sverige. Eller....avsked och avsked....vi kommer ju såklart att ses igen, men inte på samma enkla vis som vi kan göra idag.

För henne innebär denna flytten en början på något nytt och jag är så glad för hennes skull. Denna veckan innebär nystart för henne, tänk om det kunde göra det för mig med!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mysigt att du får rå om flickorna igen.

Hur skulle en nystart se ut för dig om du kunde välja?

Kram

CreandoPhoto sa...

Underbart att få bli hel igen. Unnar dig en nystart också, vad den nu skulle bära med sig till dig....? :)

Kramar

TIDSOPTIMISTEN sa...

Skönt att flickorna kommer igen - förstår att du längtat och vad kul för din granne/vän med en nystart i livet - gud så spännande det skulle jag också vilja göra ;)

Kram Ullis