26 januari 2013

YES!

Nöjd, stolt och glad!


Det var kallt, lite blåsigt och rätt så vintrigt. Men jag gjorde det! Jag satte nytt pers! Och det var verkligen på tiden.....skulle gjort det för länge sen, men det har suttit så långt inne. Men idag var det dags, jag var så laddad!

Nu blev det tyvärr inte riktigt så bra som jag hoppats och skrev om i förra inlägget. Jag ville ju helst springa på 27 minuter eller under idag, men det nya perset ser ut så här - 27:19! Det är 36 sekunder snabbare än mitt gamla pers, och det är jag nöjd med! Och stolt! Stolt över att jag fixade det själv utan draghjälp och med en himla massa envishet och kämpatakter! Jaaaaaa!!

Nu är jag på gång igen!

12 kommentarer:

Kim sa...

Grymt!! Heja heja!

Jennica... sa...

Tack Coach! :)

Unknown sa...

Bra kämpat!!! Så skönt efteråt eller hur?

Springa är inte min melodi, min rygg klarar inte av de där stötarna. Håller till på crosstrainern istället och tar promenader med hunden. Men i dag blåser det väldigt här så det var ingen skön promenad just i dag men det är bara att bita ihop och stega på.

Ha en skön kväll!

Anonym sa...

YES YES YES Vad duktig du är : ) kramar Sofia

Home2tiny sa...

Heja, heja. Grymt jobbat. Ha en fortsatt härlig helg. Kramisar Tina

Birgit sa...

Bra gjort!! Nästa gång är den under 27!! Bra med ett sånt här inlägg, det behövde jag! Jag har bara slappat (vilket oxå är viktigt!) och ätit för mkt i helgen!! Men nu blev jag peppad igen! Tack :)
Ha det gott! Kram

Emma sa...

Härligt Jennica! Håll i känslan och motivationen så kommer du ta loppet på 24.16:)! Hepp hepp! Kram Emma

Victorias Provkök sa...

Bra jobbat!!!
Trevlig söndag
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Anonym sa...

Grattis till ditt nya rekord Jennica!Nu hänger jag inte med längre.
Kram,mamma

Nellie - the Flying Hippo sa...

Så bra!!!!! You rule! :) Kram

Jennica... sa...

TACK alla för peppande ord!! Det kan jag behöva.... ;)

KRAM Jennica

TITTILINA sa...

Gud vad du är duktig. Heja dig! En riktig förebild är du för mig.