16 januari 2013

Att känna tacksamhet

TACK!!


Jag vill bara säga ett stort Tack till er som skrev gulliga och peppande kommentarer till mitt förra inlägg. Ni är ju bara så gulliga! Och självklart även Tack till alla er som brukar skriva fina kommentarer här hos mig! Tänk vad fantastiskt det är med bloggen ändå. Förutom det roliga med att skriva, ta foton och leta upp fina bilder så har det också givit mig helt nya bekantskaper! Vissa av er har jag ju kontakt med via bloggarna varje dag och det är så mysigt att veta att det finns en hel hög med underbara tjejer där ute, som jag visserligen aldrig har träffat, men som jag har så mycket gemensamt med och som alltid finns där med sina kloka och peppande ord. Jag älskar verkligen bloggandet!

Just nu ligger jag i sängen med en sovande 12-åring bredvid mig. Vi har tränat tillsammans här hemma på kvällen. Vi har gjort mitt corepass ihop och vi har kämpat och fnissat. Såå mysigt! Nu ligger jag här och känner mig nöjd, till skillnad från igår. Nöjd över att vi fick en stund ihop i kväll och otroligt glad över att hon ligger här och snusar hos mig.

I natt sover jag gott!

2 kommentarer:

Editor sa...

Vad glad jag kände mig när kg läste detta inlägget om er mysiga kväll. Kram till dej!

Johanna Stålros sa...

Vi träffades ju inte genom bloggen du och jag vännen, men eftersom vi bor så långt ifrån varandra så är det ett bra sätt att hålla kontakten. Saknar er alla tre♥♥♥Kram