30 december 2012

Vårkänslor

Året avslutas med sol, 
plusgrader och fågelkvitter!


Inte ett spår av snön finns kvar och gräsmattan är nästan löjligt grön. Kan bero på att den mest består av mossa, fast grannens är lika grön och där kan jag lova att det inte finns det minsta spår av mossa!

Har precis varit ute och sprungit. Det var rätt tungt och det gick långsamt, men jag kom ut och det är jag nöjd med. Har stora problem med motivation och energi på löpfronten just nu, men det absolut värsta jag kan göra är att börja hoppa över pass för då är det kört!

Idag när jag var ute så visade sig solen några gånger, fåglarna kvittrade och det var 7 plusgrader! Och barmark, som sagt. En nästan vårlik avslutning på detta året alltså!

Nu blir det en dusch och sedan ska jag iväg och handla inför morgondagens nyårsmiddag!

5 kommentarer:

Björn sa...

Bra!!

Birgit sa...

Ja Sverige är verkligen avlångt :-) men vi har oxå +grader, men vansinnigt med snö. Jag var faktiskt ute prommis idag-skönt!! Va duktig du var som tog dig ut trots låg motivation! Bra gjort! Ha en fortsatt härlig söndag m tjejerna:-) kram

min tekopp sa...

Wow så duktig då är! Hejja dig!

Gott nytt år lite såhär i förväg!

Kram

Tina sa...

Det har jag också fått, farligt eller inte, gulp?!

Jag önskar dig wett Gott Nytt År!!

Johanna Stålros sa...

Nyårspuss från mig vännen!!! Ett nyår utan dig det är sådär;)