10 december 2012

Tillbaka igen

Hej! 
Kommer ni ihåg mig?! 

Bild: IKEA Livet Hemma
 
Det känns som en befogad fråga! Jag har bloggat dåligt på sistone och jag har varit dålig på att besöka era bloggar. Jag har haft mycket att göra helt enkelt och har inte hunnit med bloggen. Jag har dessutom varit förkyld (och är fortfarande) och jag vet inte om det är anledningen, men jag har blivit absolut dödstrött på kvällarna och inte kunnat hålla ögonen öppna.

Dessutom har jag ju haft det här problemet med att inte kunna ladda upp fler bilder här på bloggen på grund av att mitt lagringsutrymme har tagit slut. Men nu har jag bestämt mig för att köpa nytt utrymme, det kostade inte speciellt mycket. Jag älskar ju att blogga och att blogga utan bilder är trist tycker jag, så det fick vara värt de där kronorna.

Vad har hänt här då? Tja, jag har jobbat mycket som sagt. Har massor att göra på jobbet för tillfället. Förra veckan var ju tjejerna här och vi har firat både förste och andre advent. Vi har nya rutiner på morgnarna med julkalendern på TV, öppna adventskalendern och öppna presentkalendern. Mycket mys!

Julmyset har ju också börjat! Här är pyntat med julstjärnor och adventsljusstakar. Vi har massor av tända ljus varje kväll och så är det de där mysiga morgonrutinerna som sagt. Vita hyacinter sprider underbara dofter och i går bakade vi lussekatter och pepparkakor så nu doftar det jul i huset också, härligt!

Det känns skönt och roligt att vara tillbaka! Kram på er!

7 kommentarer:

Birgit sa...

Kul att du är tillbaka! Med bilder och allt :) Ha en skön tisdag! (jag ska hurta iväg på cykel snart... och det är inte varmt ute direkt..) Kram

Kim sa...

Vad ni har kommit igång med julmyset! Jag tror att vi främst fokuserar på julstöket...
Hur går övriga traditioner egentligen?

Anonym sa...

Låter bra det där med mer utrymme. Jag kände likadant jag älskar ju bloggen då får den kosta lite också! Bilderna är ju A och O ; ) Mysigt med pepparkaksbakning och lussekattsbakning mums! Här är det också förkylt så segt. Jag är hemma med Bella idag! kram Sofia

Jennica... sa...

Kimman: Nja, det är mest julstök hemma och lite julklappar som är påbörjat! :)

Johanna Stålros sa...

Roligt för oss oxå;) Krya på dig vännen. Kram

Birgit sa...

Sv: Det är ju kul att kika in hos dig och läsa vad du haft för dig :) (

smile sa...

Hej! Du behöver inte köpa mer utrymme! Här har du tips på vad du kan göra istället.

http://fixa-din.blogspot.se/2012/06/mer-gratis-bildutrymme-gor-sa-har.html

Jag har precis gjort det för andra gången. :-)

Lycka till!