01 november 2012

Snyggingar

Kolla in! 
Visst är de fina?!


Jag hittade dem på Pinterest igår, när jag satt och kollade på lite bilder. Har ingen aning om var de kommer ifrån. Men om ni har sett några liknande någonstans får ni gärna hojta till. Eller om ni har supersyn och kan se vad det står på den lilla lappen. Jag tyckte det var superfina!

Ha nu en fin torsdag! Ikväll ska jag klippa mig, det ska bli helt underbart! Egentligen har jag bokklubb också, får se om jag får det att gå ihop. Annars ser jag fram emot en myskväll här hemma.

8 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Dom var skitsnygga faktiskt (ursäkta språket)
Önskar dig en toppendag,
Kram Linda

Björn sa...

Jag tycker det står "Myrorna" på lappen. Men jag kan ju ha sett fel.

Kram

Papppa

Jennica... sa...

Pappa: Men vad bra! Då kan du väl leta lite där, jag önskar mig såna i födelsedagspresent! :)
KRAM!

Björn sa...

Vá smart du é.
Det kan ju förstås bli ett dilemma med storleken. Fast man vet ju aldrig.

Kram

Pappa

Johanna Stålros sa...

Så snygga, ser svindyra ut, så hittar ni dom på myrorna blir det ett riktigt fynd;) Kram vännen

Jennica... sa...

Pappa: 38 ;)

Kim sa...

Humanoid står det och efter lite googlande kan jag berätta att bootsen heter Camilla. Kram från lillasyster Ture Sventon!

Jennica... sa...

Kimman: Du är ju helt otrolig!! TACK!!!!