11 november 2012

Önskningar

Tja, önska sig kan man ju alltid! 

Sitter här och surfar runt, kikar lite här och där, och då är det ju rent ofrånkomligt att man 'snubblar' över fina saker som gör att hjärtat bultar lite extra...


Som en Bayswater från Mulberry i nya färgen blush. Helt underbar!


 En helt annan prisklass, men ändå sådär härligt höstmysig - fin tröja från Gina Tricot.


 Och dessa superfina stövlarna från Scorett hade gjort sig hemskt bra till den där tröjan.


En annan mysig vardagströja från Bondelid, med en extra spetskant som fint 'piff'.



Och den här hade ju varit perfekt för en frusen tjej som jag!

Och på tal om att frysa, nu är det nog dags att krypa ner i sängen med en kopp te och min varmvattensflaska! Fast visst ja...har ju inte tränat än....suck, det är inte alla dagar det är lika kul...men men, bara att ta tag i det. Det är snart över, sen ska jag krypa ner i sängen med te och varm flaska!


6 kommentarer:

Therése S sa...

Åh den väskan är ju bara så galet fin.

Kim sa...

Bra gjort! Det var kanon att knät var ok också ju! Hoppas det håller i sig och funkar bra under löpningen med.

Anonym sa...

Bra jobbat fina Jennica. Gud vad mycket snygga kläder och väskan gahhhh vill ha ; ) kram från ett blåsigt Hjo Sofia

Birgit sa...

Jag gillar koftan från Gina skarpt! En sån skulle jag behöva på mitt jobb, där är det kallt... brrr.
Hoppas veckan börjat bra :)
Kram

smile sa...

Ooooo...den nedersta bilden! Jatack en sån vill jag ha.

TITTILINA sa...

Superfina saker! Alla dom där kan tomten ta med sig i säcken till mig :-)