12 november 2012

Kärlek till brickor

Jag har upptäckt att många älskar brickor
Själv har jag inte tänkt så mycket på dem tidigare, 
men fått upp ögonen för dem nu.


Och dessa superfina från IKEA är ju inte svåra att älska. De heter OMVÄXLANDE och kostar 79:-, ett väldigt lagom pris tycker jag. De finns i blankaste svart och turkost.  Och jag gillar verkligen Älmhult Småland trycket.
Jag tror jag satsar på en turkos, även om den svarta också är fin. Men just turkost hade gjort sig fint i mitt kök.

Alla bilder från IKEA Livet Hemma

Eller....jag kanske ska ta båda....den är ju hemskt fin i svart också! :)

Förutom att ha drömt om brickor så har jag idag även jobbat, och nu på kvällen har jag spelat badminton. Det är riktigt kul och idag var det extra kul eftersom min syster följde med. Får se hur kul benen och rumpan tycker det är i morgon! :)

Sov sött!

2 kommentarer:

Mina finaste... sa...

Tack för tipset! De var ju superfina...i år har vi en ny regel att man ska köpa julklappar för ca 100kr/klappen och jag tror att syrran skulle älska en sån bricka :) Kram

TITTILINA sa...

Har oxå fått dille på brickor. Och skålar. Sånt kan man väl aldrig få för mycket av, eller?