10 oktober 2012

Presenter x 3

I lördags fick jag presenter
Närmare bestämt 3 stycken...

Glossigt amerikanskt magasin, choklad och löparstrumpor

I lördags var jag hemma hos min syster och hennes sambo. De har precis kommit hem från New York och hade en massa spännande saker att berätta, fina shoppingfynd att visa och en hel massa foton såklart! Jättekul att få ta del av detta! Jag har ju en dröm om att åka till New York en dag och därför var det extra kul att höra om deras upplevelser!

Och så fick jag presenter. Hela 3 stycken! En var för att de varit i New York, en var för att jag var duktig i iForm-loppet och en för att jag hade namnsdag! Jaa...nästan i alla fall. Men jag har alltid blivit firad på Jenny-dagen.

TACK! Jag älskar ju överraskningar!

5 kommentarer:

Birgit sa...

Alltid kul med presenter! Och du kan ju lugnt äta chokladen, eftersom du fick löparsockar som du ska använda ;)
New York - vem vill inte åka dit en gång i livet??
Ha det gott! Kram

**Sanna** sa...

Alltid trevligt med överraskningar :) Vilka fina presenter du fick!
Ha en härlig dag! Kram

Kim sa...

Vad kul att du gillade dina presenter! :) Har du invigt dina strumpor än?

Fröken Pimpinett sa...

Härligt med presenter! Det är ju alltid trevligt. Jag åker till NY om en knapp månad. Det blir tredje året i rad jag åker dit - min bror bor en bit utanför staden. Det är verkligen världens bästa stad, enligt mig.

Birgit sa...

Sv: Jodå, jag ska lägga upp bilder eftersom vi gör om... ikväll blir det tapetsering och val av fondvägg.
Ville mest kika in och önska en trevlig helg :)
Kram från ett kallt Norrland (skulle tro att snön inte är långt borta...)