27 oktober 2012

Ny sängkamrat

Jaa, faktiskt! 
Och den är så varm och go!


Denna varmvattenflaskan fick jag av mina föräldrar i julklapp förra året. Jag har aldrig använt den och kan faktiskt inte riktigt förstå varför. Den är helt underbar!! Så varmt och gosigt blir det i sängen och att somna med fötterna på den är helt ljuvligt! Jag älskar värme!

Nu drar jag igång denna helgen som innehåller  en himla massa kul. Det blir allt från träff med gamla vänner, träff med nya vänner, fika med AllraKärasteSyster, träning och bloggträff! Inte illa, eller hur?!

Så - nu kör vi igång denna helgen och jag hoppas att solen skiner på er allihop idag!
Kram!



4 kommentarer:

Lina sa...

Vilken gosig sängkamrat! En sån ska jag önska mig i julklapp! Mina fötter är alltid som isbitar under täcket. Kul att du kommer förbi i morgon! Kram

Anonym sa...

Åhhh mys i sängen : ) Hoppas du haft en underbar dag längtar efter att höra om er bloggträff : ) kram Sofia

Bodil (200procent) sa...

Den ser jätteskön ut! Ses i morgon till bloggträff, ska bli kul!
:-) Bodil

Birgit sa...

Hoppas helgen blev precis så bra som du hade tänkt!! Bara skojsiga saker. Vi var på fest igår och därav går den här dagen lite i slow motion! Ha en skön söndag! Kram