18 oktober 2012

Kvällsmys

Mina älsklingar! 
Vilka fina tjejer de är!



Det blev en sen kväll på jobbet och efter handling på vägen hem, så längtade jag efter att få kasta mig i soffan med datorn och något att äta. Men, det stod träning på schemat så jag visste att soffan skulle få vänta. Usch, vad segt det kändes! Men nu, när det är gjort och jag har fått lov att sätta mig i soffan med lite te, fil och en smörgås så känns det himla bra!

Nu myser jag mest runt här hemma. Fixar och donar lite. Lyssnar på musik. Har tänt ljus. Ska gå och lägga mig tidigt och läsa tänkte jag. Det där med att gå och lägga mig är jag annars rätt så dålig på. Det blir alldeles för sent, allt för ofta!

I morgon ska jag ha lite after work här hemma för tjejerna i området där jag bor, de jag var mammaledig med. Det ska bli supermysigt och väldigt trevligt! Jag tror vi blir ungefär 10 stycken! Några av dem träffar jag rätt ofta, men vissa har jag inte pratat med på länge. En riktig tjejkväll!

7 kommentarer:

Kim sa...

Vilka stora tjejer! Jag kommer ju knappt ihåg hur de ser ut, hundra år sedan vi sågs!

Birgit sa...

Jättefina tjejer!! Otroligt fina foton :)
Härligt med after work, låter ju supertrevligt!
Sv: Vi har höst igen, snön har regnat bort... suck! Ja, visst var hon cool som Dead by April-sångare!
Jag får önska dig en trevlig helg! (bra att du valde träning före soffan, jag ska nog oxå göra samma val snart) Kram från norr

Björn sa...

Vilka gullsnuppor

tycker

Mormor och Morfar

Björn sa...

Till Kim

Titta på bilderna.

Björn sa...

Vilka gullsnuppor

tycker

Mormor och Morfar

Björn sa...

Det blev dubbla gullsnuppor.
Så visst tänker datorer själv.


Designtjejen/Emmelie sa...

Vad fina bilder!! Du borde prova att baka knäcke! Det var faktiskt riktigt lätt och jätte gott! Kramar