25 oktober 2012

Ibland så...

Tänka sig. 
Jag lyssnade faktiskt på mig själv.


 Just nu stormar det rejält ute, öppnar man dörren och lyssnar så riktig dånar vinden. Regnet smattrar mot rutorna och det känns extremt mycket höst idag. Men jag ligger redan i sängen, med pyjamas och dubbla filtar. En kopp te, datorn och ett par tidningar. Jag ligger här och tycker att det är rätt mysigt med regnet som smattrar. Och så känner jag mig nöjd, nöjd över att jag verkar ha lyssnat på mig själv igår.

Har haft en riktigt effektiv dag på jobbet. Fått massor gjort, rensat bland papper, rensat i inboxen och fått bort nästan alla mail. Jag har sorterat och organiserat. Det kan också bero på att vi har flyttat runt på kontoret och jag sitter numera på en annan plats. Jag får löjligt mycket ny energi av att byta plats på jobbet! Lite knasigt, men så är det.

Jag känner mig också nöjd över att jag redan nu ligger i sängen. Ska försöka ta mig upp tidigt i morgon, för att komma i bra tid till ett tidigt möte. Vi får väl se hur det går...

Hoppas att ni har det mysigt i höstrusket!
Kram Jennica

6 kommentarer:

Krannina sa...

Vilken fin blogg - hit kommer jag fler gånger :-D

Anonym sa...

Bra tjejen : ) mysigt med två täcken måste jag odna : ) kram Sofia

Jessica sa...

Hejsan, vilken fin blogg =) Jätte fin. ja hösten är här och snart vintern, det snöa igår haha helt otroligt. =) Ha en bra fredag. kram

smile sa...

Trevlig helg så ses vi snart!

smile sa...

Trevlig helg så ses vi snart!

Birgit sa...

Så härligt! Tycker du gör helt rätt! Jag ska nog oxå göra så, tala allvar med mig själv - klokt av dig!! Hoppas du får en fin helg! Kram från norr (nu har snön kommit tillbaka!)