06 oktober 2012

Budget, träning och lite sånt

Det blev en riktigt härlig höstdag! 
Regnet försvann och 
solen kom fram.



Detta har varit en superbra lördag som har innehållit lite av varje. Pappa och mamma har varit här och fikat och pratat budget. Man kan säga mycket om min pappa. Han är snäll, lite knasig, omtänksam, rolig, klok - och så är han en jäkel på budgetar! :) Så, vi har planerat och pratat och gjort upp en budget som visar vad mina pengar räcker till egentligen. På ett sätt väldigt torrt och tråkigt, men ändå väldigt bra. Känns vuxet...och det kanske är ok vid 41 års ålder! :)

När de åkt hem så mös jag lite hemma. Och efter ett tag blev det träning. Idag stod det fartlek på schemat, vilket innebar en lugn uppjogg och nerjogg och där emellan löpning i olika tempo. Det kunde se ut såhär ungefär: 1 minut snabbt, 1 minut jogg, 2 minuter snabbt, 1 minut jogg, 3 minuter snabbt, 1 minut jogg och så lite olika kombinationer på det. Huuuu, vad jobbigt det var!! Helt slut! Men men, det kändes bra och skönt efteråt!

Nu ska jag snart bege mig till min syster och hennes sambo för middag och mys hemma hos dem! Det blir en kanonavslutning på denna mysiga lördag. Vi ska prata om deras New York resa, jag ska få se allt de har shoppat och foton och en massa annat kul!

Hoppas att ni också har en fin lördag!

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Fina bilder vännen, du är så duktig som kämpar på, med allt! Kramar♥