06 september 2012

Nöjd

Vilken bra kväll det blev! 
På många sätt...

Bild:Pinterest  

Denna veckan är tjejerna hos sin pappa och jag är själv. Jag försöker såklart passa på att träffa kompisar och göra saker för mig själv de här veckorna då jag är själv. Jag försöker också passa på att ta det lugnt och "bara vara", för det är väldigt skönt och även väldigt behövligt. Men denna veckan har jag på nåt sätt lyckats klämma in aktiviteter varje kväll, och i helgen även på dagarna! Nu är det bara supermysiga saker alltihop, men efter ett par sena kvällar så kände jag mig lite trött idag på jobbet. Ångrade nästan de här mysiga sakerna som jag planerat in och ville mest hem och ta det lugnt. Men så blev det så bra ikväll!

Jag har varit ute och ätit med två arbetskamrater. Vi hade supertrevligt och maten var kanongod. Det var verkligen en jättetrevlig kväll och när vi bröt upp så kändes det så lagom. Jag hade inte tittat på klockan på hela kvällen och blev därför så förvånad när jag körde hem och och upptäckte att klockan bara var halv tio! Vilken överraskning! En supermysig kväll och ändå möjlighet att komma i säng i bra tid. Nu har jag legat i sängen sedan tio och ska snart släcka lampan, såå skönt!

2 kommentarer:

Kim sa...

Visst är det skönt när man går ut och käkar eller något och ändå kommer hem i bra tid. Jag gillar det! :)

Birgit sa...

Tänkte bara önska trevlig helg :) Vi har inga direkta planer i helgen, men jag hoppas på sol!! Kram