03 september 2012

En liten oplanerad paus

Hej på er!

Helt utan egentlig anledning
så blev det en liten bloggpaus här hos mig.


Som sagt, ingen speciell anledning. Jag har bara helt enkelt inte riktigt hunnit och behövt fokusera på annat. Ville mest bara säga att nu är jag tillbaka igen!

Men nu är det läggdags. Trött efter en intensiv dag på jobbet och nu ikväll har jag tränat enligt mitt träningsschema. Det är kul och jag är fortfarande superpeppad! I morgon ska jag träna tillsammans med min syster, vi ska köra lite intervallträning. Ska bli spännande!

Kram på er!

4 kommentarer:

Nellie - the Flying Hippo sa...

Lycka till på träningen med Kim! Kram

Johanna Stålros sa...

Du är så duktig vännen, kämpa på! Kram

Kim sa...

Intervall och intervall... fartlek! Inte riktigt samma. :) Jag visar ikväll!

Jennica... sa...

Ok...inte intervall. Fartlek! Och jo, jag vet skillnaden. :)

Ska bli spännande oavsett. Det dumma är att jag känner fortfarande lite i halsen, som om något är på gång. Men jag "prepar" mig med Kan Jang och Echinacea och hoppas på det bästa!

Kram på er!