26 september 2012

Bloggspeeddating

Jag ska gå på bloggträff!
Min allra första!
Så himla spännande!



Caroline, som har fina bloggen Min Inspiration, ska ordna en bloggträff i Malmö! Söndagen den 28 oktober är det dags och vi ska ses från klockan tre på Barista Café vid Citykajen/Anna Linds plats i Malmö. Läs mer här!

Träffen kommer att fungera som speeddating, det vill säga man får fem minuter med varje bloggare för att knyta kontakter, inspireras, berätta vad man kan, vad man vill lära sig mer om, få och ge tips och såklart lära känna andra bloggare. Visst låter det spännande!

Vill ni hänga med? Skicka ett mail till Caroline på mininspiration@gmail.com. Det kostar 100:- för lokalen och fikat är till självkostnadspris.

Jag hoppas att vi ses där!

4 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

vad roligt det låter. Synd att jag bor så långt bort.
Kram Linda

Birgit sa...

Vilken rolig grej! Det vill jag höra mer om sen. Jag hade gärna kommit... men det är vansinnigt långt ner till Malmö ;)
Jag sitter o laddar för att cykla till jobbet, det regnar nämligen.. Ha en bra dag :)
Kram

Johanna Stålros sa...

Vad kul vännen, synd att ni ska ses i Malmö, jobbar ju till 15.30 så det blir lite tight ;) hihi
Kram

Editor sa...

Vad bra att du lagt upp det! Tack för hjälpen. Ska bli så kul tycker jag!