06 augusti 2012

Vardag igen

Vad tyst det blev...

Efter tre veckors semester tillsammans
så blev det väldigt tyst nu när de åkte iväg.


Nu har de finaste, goaste, knasigaste och roligaste tjejerna åkt iväg till sin pappa för en vecka där. Så, nu är den igång igen - vardagen. Fast inte riktigt på riktigt ännu.....jag börjar visserligen jobba i morgon igen, men det är ytterligare en vecka innan dagis börjar och ytterligare några dagar till innan det är dags för skola. Men vardagen har börjat smyga sig på i alla fall.

Just nu sitter jag här uppkrupen i soffan och konstaterar att det är väldigt tyst. Ska nog göra en kopp te och sedan blogga lite på Kanel & Cayenne, det är förändringar på gång där!

Sedan ska jag försöka mig på en tidig kväll i säng, hur nu det ska gå efter semesterns sena kvällar!

4 kommentarer:

Kim sa...

Jag har typ jetlag! Det är väldigt svårt att vrida dygnet rätt.

Anonym sa...

Åhhh finis vad kul att jag peppade lite. jag sprang med idag kanske sprang vi samtidigt ; ) stor kram o keep up the good work : ) och kom ihåg No mercy bara att ta sig ut i snöstorm som regn : ) kramar Sofia

Louis Vuitton Outlet sa...

You can choose from the wide variety of Louis Vuitton Replica by comparing lots of perfect and stunning pieces.

Brenda greg sa...

Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
(1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning