05 augusti 2012

Husdrömmar

Att flytta....

...innebär ju också att man får
flytta till något nytt.
Få en nystart!


Jag skrev ju i mitt förra inlägg om att jag tycker det är lite jobbigt att hålla på att visa huset och leva i ovisshet inför flytt, när blir det och så vidare. Men men, det är ju så det är att flytta. Just nu är husmarknaden ganska tuff och det tar längre tid än det gjort tidigare.

Men - trots detta så drömmer jag om nytt boende! Tänk, ett alldeles eget hus - bara mitt och tjejernas. Vår egen borg! Såg detta huset i en annan blogg och blev alldeles kär! Nu finns det inga hus av denna typen här där vi bor, men drömma kan man ju! Och måste göra, tycker jag....


Tänk att mötas av denna entrén varje dag när man kommer hem!

Och sedan komma in i denna hallen....




Alla bilder kommer från Länsförsäkringar och vill ni se fler bilder från detta underbara vita hem, så kika här.

7 kommentarer:

Tina sa...

Det här huset har potential, måste jag säga! Drömma måste man, tycker jag. En dag kanske de slår in...

kram

Anonym sa...

Åhhh vilket underbart hus KLART man ska drömma sikta mot stjärnorna : ) kramar Sofia

Johanna Stålros sa...

Åhh så fina husbilder....och du jag håller tummarna även denna söndag, kanske idag som det äntligen kommer de rätta köparna...KRAM

Hemma på Ekbacken sa...

Jag har varit inne på detta huset flera gånger idag och njutit av det vackra. Jag är helt såld och kan nästan tänka mig att flytta till Gotland redan i morgon bara för att få äga det.

Hoppas allt är bra med dig och förlåt att jag inte hörde av mig. Jag missade datumet och tänkte augusti att det var då du skulle komma upp. Det hade varit så kul att ses. Typiskt mig :-(

Hoppas du har en resa snart planerad igen så vi kan ses då istället.

Kram Linda

Birgit sa...

Underbart hus!! Drömma är bara bra. Jag hoppas du får ditt sålt snart - helt imponerad av bilderna från det. Jättefint :)
Njut nu av din sista semesterdag! Kram

Hildas hem - Sofia sa...

Jag trodde, innan jag började läsa texten att det var till det där fantastiska huset du skulle flytta :)

Man vet aldrig vad som lurar bakom nästa hörn - kanske finns där ett alldeles fantastisk hus till er!

Jag önskar dig en fin måndagskväll!
Kram Sofia

Brenda greg sa...

Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig, och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och glädjen i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också med att följa frågor ...
(1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning