23 augusti 2012

Hösttecken

Jag har tränat!

Har precis varit på Friskis & Svettis utomhuspass.
Sommarens sista....lite vemodigt.
På ett sätt ett säkert hösttecken,
men å andra sidan är det fortfarande augusti.
Och - som alla vet - så är augusti en sommarmånad! 

 
Trots att regnet öste ner när jag satt i bilen och körde till Barsebäck för sommarens sista utomhusjympa, så hade vi tur och fick uppehåll under hela passet. Det blåste en hel del, men det var ljumma vindar. Underbart att träna ute! Och det är ju så fint där nere på stranden, lite lyxigt att få träna i så vacker miljö!

Nu sitter jag här hemma och dricker vatten, fyller på vätskedepåerna....är urdålig på att dricka vilket alltid resulterar i huvudvärk så fort jag tränat. Ska ta en dusch, en tallrik fil och sedan krypa upp i soffan en stund med en kopp te och en tidning. Det är planen!

Kram på er!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort! Och vad härligt att träna vid stranden! Kram Josefin

Anonym sa...

Bra gjort fina du : ) heja kram Sofia som hade en träningsledig dag idag! kram Sofia

Kim sa...

Snyggt jobbat! Jag tycker att det är bra att du rapporterar lite om din träning i bloggen. Både så att folk kan hålla koll på dig, men också så att du får lite pepp! :)

Jennica... sa...

Tack Coach! ;)

Birgit sa...

Härligt med utegympa! Bra gjort :) Hoppas du får en skön och trevlig helg! Det ska jag ha och framförallt är fastan slut - tjoho!! Så det blir minst ett träningspass - du med?
Ha det gott! Kram