11 augusti 2012

Första arbetsveckan

Hej på er!

Nu är det lördag och den första 
arbetsveckan efter semestern
är avklarad! Och jag överlevde! :)

Bild: Allt i Hemmet
Första arbetsveckan efter semestern verkligen rivstartades och fortsatte sedan i samma tempo! Har suttit i ett antal möten och fått massor gjort, redan. Känns bra och jag kom snabbt in i alla detaljer igen. En sak som känns extra bra är, att jag faktiskt verkar ha vilat ut mig och min trötta hjärna eftersom jag faktiskt kom ihåg många detaljer. Just detaljer är något som jag annars har väldigt lätt för att glömma bort, vilket är lite jobbigt eftersom mycket av det jag pysslar med är extremt detaljerat!

Idag är det lördag och min plan för dagen är egentligen att åka till stranden. Vackert väder har ju utlovats! Men jag känner mig lite tveksam....solen skiner visserligen men det känns lite kyligt i luften. Men jag tror jag hoppas på det bästa och drar till Malmö, ligger och solar på stranden ett tag och hejar sedan på min lillasyrra som ska springa Malmö Halvmarathon i dag! Det låter som en plan!

Kram på er och hoppas att ni får en härlig lördag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en toppenplan fina fina du : ) kram Sofia som ska ut och måla garage ska bara ska bara ; )

**Sanna** sa...

Det lät som en bra plan. Hoppas att du får en riktigt härlig lördag :) Här skiner solen för fullt, och det är verkligen skönt ♥

Anonym sa...

Hoppas lördagen blev lyckad : ) Var du på stranden? Halva dagen var jag lite dagen efter : ( urk händer inte ofta som tur är ; ) Löpning blev det på kvällen du med? kram din träningskompis ; ) i Hjo Sofia

Hemma på Ekbacken sa...

Hoppas du hade en härlig dag och att det gick bra för din syster och springa.

Kram Linda

mina finaste. sa...

Det är fint att känna att man faktiskt är utvilad! jag har just påbörjat min vila och Skånetur var nåt av det bästa jag kunde starta med. Ni har det fint ni :D Kram

Livet - här och nu sa...

Skönt att första veckan blev bra, så kul att höra att du känner dig utvilad, bra!

Lät på FB som att det blev bra solarväder??

Tack själv för senast, jättemysigt att träffas! nästa gång blir det kanske en natt på stan???

Kram Pernilla