23 juli 2012

Systrar

Lycka är...

...när mina tjejer sitter och leker tillsammans!



Idag överraskade Jossan oss med att komma hem lite tidigare från stallet! Både jag och Johanna blev superglada, vi ser ju inte så mycket av henne nu för tiden. Med all rätt....hon har en sommarponny, vilket betyder att under fyra veckor har hon en häst som är som hennes egen. Då vill hon ju självklart vara där så mycket som möjligt, det är ju inte så svårt att förstå!

Det är 9 år mellan dem, men de kan verkligen ha supermysigt tillsammans ändå. Och kärleken mellan dem går inte att ta miste på! Mina älsklingar!

6 kommentarer:

Kim sa...

Sötgrisar! Det är roligt med sådana dära gamla syskon, jag förstår Hannis! :)

**Sanna** sa...

Hejsan!
Hittade nyss din blogg.. har suttit här och läst en bra stund nu. Lär återkomma ♥ Visst är det härligt när syskonen leker och har det kul tillsammans?! ♥
Ha det så gott :)

Anonym sa...

Sötisar : )) kram Sofia

mina finaste. sa...

Fint så! Det är tio år mellan mig och min syster och även om vi inte hade så mkt gemensam tid när vi båda bodde hemma så tar vi igen det nu. Stor kram!

Björn sa...

Vad tycker du om Sommaren?
Är det inte för varmt.
Lotta och jag var i stan idag och åt lunch. Gud vad varmt. Jag fick näsan solsting innan vi äntligen kom hem. (Vi cyklade)
Nä, tacka vet jag en härlig regnig och blåsig Novemberdag.
Vi ses i morgon. Hoppas det blir lite svalare.

Kram

P

Jennica... sa...

Hej pappa,

Jag tror att mitt svar kom i nästa inlägg! :)
Jag älskar sommaren!! :)

Vi ses om en stund, och det ser inte ut att bli svalare...

Kram Jennica