19 juli 2012

Nya besökare




Jag har upptäckt att jag fått flera nya besökare de senaste dagarna - jättekul! Det är alltid så roligt att göra nya bekantskaper och att hitta till nya bloggar.

Välkomna hit! Hoppas att ni väljer att komma tillbaka. Här kan ni läsa om mig och mitt liv som mamma till två goa tjejer på 3 och 12 år. Om mig som både anställd på det stora möbelvaruhuset samt egenföretagare i Kanel & Cayenne som jag driver tillsammans med min vän Nellie. Om mig som tjejen som alltid försöker komma igång med träningen. Om mig som tjejen som gör sitt bästa att få ihop vardagen. Om inredning som är något som jag verkligen gillar. Om mina funderingar och tankar kring högt och lågt. Och så försöker jag alltid ha med en och annan vacker bild eftersom det är en passion.

Kram Jennica

Bild: Källa okänd (från min inspirationsmapp)


3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad kul vännen! Fin bild, har du tagit den? Kram

Jennica... sa...

Johanna: Nej, tyvärr! Det är en gammal bild som jag hittade i min inspirationsmapp. :)

replica designer handbags sa...

If you are not having Louis Vuitton Outlet yet, check them out and own them now as were not so affordable ever before.