21 juni 2012

Semester - del 1

Nu har jag semester! Det känns helt overkligt...jag har inte förstått det än. Det har varit en superhektisk vecka och dagen idag har varit helt fylld av möten, jag hann till och med klämma in ett utvecklingssamtal innan det var dags att gå hem!

Men detta är bara första delen av min semester. Jag är "bara" ledig en vecka nu, sedan ska jag jobba ett par veckor för att sedan gå på semester igen, då i tre veckor. Först tyckte jag att det kändes lite konstigt att ha uppdelad semester, har aldrig haft det förut. Men just nu är jag väldigt nöjd över det upplägget. Jag har egentligen inte tid att gå på semester just nu, så det känns rätt skönt att komma tillbaka till kontoret igen om en vecka, när alla andra har gått på semester, och kunna jobba undan i lugn och ro.

Jag har inga planer direkt för denna första delen av semestern. Fokus är att mysa med tjejerna. Och så tror jag att om vädret tillåter, att jag faktiskt ska ta mig i kragen och ta hand om min stackars eftersatta trädgård! Den är inte mycket att vila ögonen på just nu....men med ganska enkla medel så kan den faktiskt bli fin igen! Ser nästan fram emot det!

Bild: IKEA Livet Hemma



Inga kommentarer: