28 juni 2012

Drömhus

Igår skrev jag om GotlandsdrömmarKanel & Cayenne bloggen. Jag berättade att jag av olika anledningar läst en hel del om Gotland på sistone. Jag har läst deckare av Mari Jungstedt och Anna Jansson, jag har läst bloggar som skrivs av tjejer som bor på Gotland och många inredningstidningar visar reportage från Gotland såhär på sommaren. Jag har aldrig varit där, men skulle gärna åka dit. Det verkar otroligt vackert!

Idag "snubblade" jag över följande drömhus på Hemnet - och givetvis ligger det på Gotland.







Gästhus finns såklart!
Sovrum i gästhuset
Alla bilder från Hemnet.

Fint va? Synd att det inte ligger några sådana hus här, så hade jag gärna bott!

5 kommentarer:

Kim sa...

Pust att måla allt det! Nej, tacka vet jag tegelhusen här nere! :)

Jennica... sa...

Äsch, när man drömmer så tänker man inte på målning.....

Hemma på Ekbacken sa...

Gotland är vackert och den 9 juli bär det av dit.
Vad vackerthus, jag blir aldeles kär. Helt rättstil för mig. Bara gästhuset får mitt hjärta att sjunga :-)
Kram Linda

Birgit sa...

Ser verkligen fint ut! Jag ska hålla utkik, för jag åker till Gotland på måndag. Ska bli kul, fastän det egentligen är jobb.
Ha det gott!

Johanna Stålros sa...

Sååå fint...vi kanske kan dela;) Kram