16 april 2012

Visning nr 1

Igår hade vi visning av vårt hus. Tack alla som höll tummarna och som tänkte på oss, mailade och sms:ade "lycka till"! Ni är för goa! Nu blev det tyvärr inte den "anstormning" som vi hoppats på, ett enda par kom och tittade. Men, som de har sagt till mig på jobbet så behövs det ju inte mer, bara de köper! :)

Äh, allvarligt talat. Jag blev besviken över att det inte kom fler. Såklart. Men samtidigt så är det nog bara att inse att det är så här läget är just nu och vi får nog ställa in oss på att det kan ta lite tid. Nu är det ny visning i morgon kväll, och ikväll skall mäklaren prata med det paret som tittade igår. Det är lätt att bli nedslagen, men jag försöker att inte bli det. Försöker att se saker och ting positivt, hitta något bra med allt. Vi bor just nu i ett väldigt fint och välstädat hus till exempel! :)

Nu vet ni status, och vill ni, får ni gärna hålla tummarna i morgon kväll igen!
Kram Jennica

Bild: Minna Mercke Schmidt



1 kommentar:

Helena, Craft and Creativity sa...

I liknande situation tidigare fick jag påminna mig själv om att det behövs bara två intresserade för att det ska bli en budgivning. Det gick bra för oss den gången. :-) Håller tummarna för er!