26 april 2012

Intensiv dag

Det var tur att jag började dagen med en rosa boost här i bloggen för att få energi! Vilken intensiv dag det har varit på jobbet! Helt galet! Det har varit möten möten möten hela dagen. Visserligen bra möten allihop, men det har inte varit många sekunders paus mellan dem. Det var möte mellan 8.30-9.00, 9.00-10.00, 10.00-11.00 och 11.00-12.00. Sedan fick jag faktiskt lunch och nästa möte började inte förrän 13.00-15.00 och sedan 15.00-15.30!

Och direkt efter sista mötet var det bara ut i bilen för att åka och hämta upp tjejerna och sedan köra vidare till Jossans ridning! Men.....väl där, och vi kom i god tid, så lugnade allt ner sig. Jag och Johanna hade en mysig stund när vi tittade på hästarna och sedan på Jossan när hon hade lektion. Det var jättekul att se Jossan också, det var ett tag sedan jag kikade på en ridlektion nu och hon har verkligen utvecklats!

Kvällen har avlöpt i ett betydligt lugnare tempo, vilket ju var tur! Nu har lugnet verkligen lagt sig och jag sitter här själv i köket med en kopp te och min dator. Phuuu....skööönt!

I morgon är det fredag. Igen. Vart tar tiden vägen? Det går så fort. Och sedan är det helg. Det ska verkligen bli skönt! Har ingenting planerat utan vill bara ta det lugnt. Hoppas på fint väder!

Bild: Pinterest - Gabriela Zanfir

6 kommentarer:

Hemma på Ekbacken sa...

Vilken dag :-) Jisses. Och tur att det blev ett lugnare tempo sedan.

Passar på att önska dig en härlig fredag eftersom jag är borta hela dagen i morgon.
Kram Linda

Kim sa...

Ni bara mötar och mötar på det stora möbelföretaget! När jobbar ni?

Jennica... sa...

Tja, jag vet inte hur ni gör det men vi arbetar även på våra möten! ;)
Kram!

Björn sa...

Vi var på möbelvaruhuset häromdagen
och inhandlade 1 pkt mysljus??
1 st ytterkruka?? och 1st grön växt att ställa i ytterkrukan samt
2st mjukglass. Detta till en kostnad av 45:-. Var får Ingvar alla sina miljoner (läs miljarder ifrån?)
Tar ni upp detta på era möten

undrar
Pappan

Jennica... sa...

Att ni ska kunna handla allt det där för 45:- är just sånt som vi pratar om på våra möten! :)

Björn sa...

Rättelse:

Inköpen kostade 44:- och inte som tidigare meddelats 45:-.
Rätt ska vara rätt. Kronan får vi spendera på annat håll.

Kram

P