07 april 2012

Glad Påsk

Hoppas att ni njuter av de lediga påskdagarna! Igår hade jag en lugn och skön dag här hemma som avslutades hemma hos en kompis med god middag, en massa prat och så bebismys med hennes lilla tjej. Det var en bra start på påsken!

Jag gjorde dessutom mitt första löppass för året igår, och kände mig både nöjd och stolt för att jag tog mig ut. I regnet och allt! Men idag känner jag mig inte lika nöjd. Jag har så himla ont i höften, kan knappt gå utan stapplar omkring. Jag tror jag har fått någon form av inflammation eller nåt. Ont som attans gör det i alla fall!

Men men, nu glömmer vi det och koncentrerar oss på denna dagen istället. Idag fyller min underbara mamma år och vi ska hem till henne och pappa på påskmiddag! Så Glad Påsk till er allihop!



 

6 kommentarer:

Kim sa...

Vilken söt påskkärring! Och så duktig du var som sprang, heja heja!

Jennica... sa...

Fast nu kan jag inte gå.... :(

farmor sa...

Världens sötaste påskkärring!

farmor o farfar

TITTILINA sa...

Vilken söt påskkärring det bor hemma hos dig!

Livet - här och nu sa...

Sötaste påskkärringen, vilket charmtroll! Blir så glad av att se henne på kort!

Ha en underbar påsk!

Anonym sa...

Absolut den sötaste påskkärring vi sett.

Mormor och morfar