22 april 2012

Award

Det här har varit en fantastisk vecka och nu när jag sitter här och tänker att det inte kan bli bättre, så kom det en extra krydda ändå. Jag har fått en award för min blogg! Det är gulliga Linda med nystartade bloggen Hemma på Ekbacken som har givit mig den - jag blev superglad, TACK så mycket!!

 Det är en 'Liebster Blog Award' som är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller mindre och där passar ju min blogg in. Som sagt, jag blev hemskt glad för detta och speciellt glad blev jag över de ord som Linda skrev om min blogg:  En ärlig och inspirerande blogg om livet, arbetet och familjelivet. En relativt ny blogg jag följer men helt fast i.

Nu är det min tur att föra awarden vidare och lyfta fram 5 bloggar som jag vill uppmärksamma. Inte lätt! Valet föll till slut på följande:
  • Anna Gillar - En blogg som jag nyligen börjat följa som har otroligt inspirerande bilder.
  • Fabulös Inspiration - Frida skapar underbara föremål i lera och jag bara älskar den inspiration som hon ger. 
  • Hannas Inspo - Även detta en blogg med underbara och inspirerande bilder.
  • Louise's blogg - Louise är en härlig tjej som skriver bra, klokt, personligt och med mycket humor.
  • The Shed - Ytterligare en personlig blogg med fina bilder.

Ni får i er tur gärna dela det vidare till fem bloggar som ni gillar och meddela dessa genom en liten kommentar på deras blogg.

Reglerna är alltså följande:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.

4 kommentarer:

Tina sa...

Du är för gullig!
Jag har dock infört ett stopp på awarder, hinner inte med dem just nu. Men jag tar till mig den och tackar så mycket för din fina tanke ändå förstås.
Så fin dag du måste ha haft, lugnet genomsyrar din text så fint. Massage och Converse, inte dumt det heller. Jag köpte flera par i Hongkong, kostade bara 150 pix. Fyndigt!

kram o ha en bra dag

mina finaste. sa...

Åh, jag älskar också En dag! Läste den över julen och den bet sig fast. Varm och med lite vemod. Kram och ha en fins tart på veckan!

Sofia - Sofias Inredning sa...

Åh vad roligt med en award, grattis :)

Jess sa...

Jag skulle gett dig en om jag hade en att ge.