27 april 2012

Äntligen helg

Efter ytterligare en intensiv dag på jobbet så blev det en mysig eftermiddag med tjejerna. Vårt mission för eftermiddagen var att köpa vårjacka till Jossan och gummistövlar till Johanna. Och lördagsgodis. Och middag. Och  - mission accomplished - vi fixade allt med mycket bra resultat! Alla nöjda och på gott humör hela tiden!

Vi har haft en lugn och skön kväll här hemma, jag och Johanna. Jossan har varit i stallet och kom hem sent. Men hon hade också haft det superbra med ridning i kvällssolen, blir inte mycket bättre än så i hennes värld!

Nu väntar en helg som är helt oplanerad och det ska bli såå skönt! Vi har inte ens någon visning på huset så jag behöver inte 'hysteri-städa' som jag gjort de tidigare helgerna. Lite får jag nog göra med tanke på att det kommer visning nästa helg, men det är inget tvång att göra det och det är stor skillnad. Jossan kommer nog att spendera den mesta tiden i stallet medan jag och Johanna ska mysa runt här hemma. Hoppas på fint väder så vi kan vara mycket ute.

Nu ska jag krypa ner i sängen till Jossan som redan snusar där!
Natti natt!

Bild: Paris Nights & New York Lights

Inga kommentarer: