05 mars 2012

Sommarlängtan

Nu har hon väl ändå gått händelserna lite i förväg, tänker ni nog! Och jo, det kan jag väl hålla med om. Jag började ju i och för sig att längta efter våren redan i januari, så på det sättet så är det kanske dags att börja längta efter sommaren redan i mars! :)

Men, nu var det inte riktigt så jag menade. Utan jag fick bara en sådan skön känsla i kroppen av bilderna som jag såg idag på IKEAs Livet Hemma blogg. Härliga utebelysningar för trädgården. Och helt plötsligt så kunde jag liksom känna känslan av att sitta ute i trädgården en sommarkväll, med ett glas rosé och äta något gott. Kanske lite goda ostar. Och så en filt att svepa in sig i eftersom det har börjat skymma så smått. Det är fortfarande värme kvar i luften och man vet att man är ledig dagen efter och att en dag på stranden väntar då. Goda vänner att snickesnacka med..... Åhhhh, så underbart! Kan ni inte känna känslan?!




Bilder: IKEA Livet Hemma

1 kommentar:

Jessica sa...

Låter så himla mys! Jag vill dock njuta till tusen av den fina våren först.. Kram fina!