10 januari 2012

Organisera

Jag har ett behov just nu av att rensa ut, organisera och strukturera. Det kanske är det nya året som påverkar...? Men om jag hade tid skulle jag gått igenom varenda skåp och låda hemma! Men tiden är, som ni alla vet, rätt så begränsad och jag har ofta sällskap av en liten tjej som inte går 'hand-i-hand' med orden organisera och strukturera! :)

Men bilder som den här går jag igång på just nu! Åhh, visst är det fint! Tänk att ha en sådan ordning!

  
Bild från Livet Hemma

5 kommentarer:

Kim sa...

Om det är någon som kan städa så är det väl ändå Hannis?! =D

Jennica... sa...

Hahaha! Jo, hon har haft lite städmani men jag tycker att den har gått över. Nu är hon bättre på att plocka fram! :)

Jejje sa...

åhhhhhh.så vill jag med ha:))vill så gärna men min tid räcker inte heller...Kramar från jennica i norr

Maria sa...

Åh jag förstår precis, fick ett frispel på hallen däruppe, den ska ju bli garderob till barnen men det finns inte precis färdiga saker till ett sånt här hus så det ser mest ut som ett bombnedslag och likaså i Felix rum där allting ligger på golvet för det är så litet och har så mycket snedtak att ingenting passar. Men nu har vi i alla fall tänkt ut en lösning till hans rum så på lördag blir det IKEA. Hallen lär ta lite längre tid och tankeverksamhet får se när det blir av...
Kram

Jennica... sa...

Maria: Vad kul att få fixa till det! Förstår att det kan vara lite trixigt, som du skriver så är ert hus inte så "standard"! Men å andra sidan är det himla himla fint! :)
KRAM Jennica