19 januari 2012

En ny dag

God morgon på er!

Ville bara titta in och önska er en riktigt fin dag! Här i Skåne är det riktigt grått och regnigt idag, inte så värst muntert precis. Men inne är det varmt och skönt och jag har landat framför jobbdatorn med en kopp te. Har gått igenom mailskörden som kommit sedan jag gick hem igår eftermiddag och nu laddar jag upp inför en ny dag. Ikväll ska jag träffa två tjejkompisar och ser fram emot en massa prat och kanske lite gott att äta på!

Ha nu en fin dag!
Kram Jennica



Foto: Minna Mercke Schmidt

2 kommentarer:

Jejje sa...

Låter som en underbar dag......vilken fin jruka på bilden,sån vill jag ha:))Här har vi minus 5 & snöigt.Snö till knäna/kramar

TIDSOPTIMISTEN sa...

Önskar dig också en fin dag och en underbar helg - trevlig med tjejträff ;)
Här har vi dock fått vit snö - det lyser upp och man blir faktiskt lite gladare!

Kram F