25 januari 2012

Födelsedagsfirande

Idag är det Jens födelsedag och det har firats först i morse med frukost på säng och sedan i kväll med middag hos hans föräldrar. Supergott och trevligt, som vanligt! Istället för tårta så åt vi semlor, och oj! vad det är gott! Jag älskar semlor! Jag vet att det är förfärligt onyttigt, men det är ju så otroligt gott! Johanna älskar också semlor, mest grädden och mandelmassan, medan Jossan smaskade på kanelbullar! De är lite olika på den punkten, de där tjejerna. :)

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och surfar lite, bloggar lite, skriver lite mail och facebookar. Och så försöker jag slå min syster i Wordfeud. Det går inte så bra just nu. Hon är grym. Och jag har dåliga bokstäver! :)

Nu tror jag faktiskt att jag ska slå ihop datorn trots allt och läsa lite i min bok. 
Sov så gott!

 
Bild från Pinterest

3 kommentarer:

Kim sa...

Grattis igen till Jens! Men hörru, nu var det väl ändå du som vann senast? :)

Jennica... sa...

Jo, det var det och det har jag inte svårt att komma ihåg! ;)
Däremot så har ju du vunnit ungefär 100 gånger innan det och nu har du ju fått några superbra ord medan jag inte får ihop nåt!! :P

Men men, det är inte slut än! ;)

Lina sa...

Gratta Jens i efterskott från mig! Kram