11 januari 2012

Ett litet mirakel

Idag kom ett litet mirakel till världen! En av mina allra närmaste vänner fick idag en liten flicka. Det känns så himla speciellt och jag går runt här hemma och bara ler och myser. Detta är en vän som står mig så nära, som känner mig utan och innan, som jag arbetar med varje dag och som jag har ett företag tillsammans med. Med andra ord har jag varit en del av denna graviditeten nästan från dag ett. Det gör att detta känns så oerhört speciellt!

Jag minns hur det kändes när man fick det där lilla lilla knytet på bröstet för första gången. Så speciellt! Jag minns hur hela världen stannade och allt bara kretsade kring det som precis hänt, kring denna lilla varelse. Lycka och enorm kärlek!


6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh är det Nellie? vilken lycka ♥

TIDSOPTIMISTEN sa...

Kan riktigt känna din känsla nästan som om man fått en liten bebbe själv NÄSTAN så glad blir man ;) Lyckos dig som snart ska få dofta på ett litet under!!!

Kram F

Maria sa...

Hälsa och gratta och jag förstår känslan, när ens nära och kära får barn är det nåt alldeles speciellt :-).

Jennica... sa...

Ja, det är mysigt! Nu har två av mina allra bästa vänner små bebisar - lucky me! :)

Anonym sa...

Hälsa Nellie från oss också och gratulera.
Mamma o Pappa

Anonym sa...

Åh, då tror jag att det är din " syster " Nellie som blivit mamma, så roligt, grattis till henne o till din mosterskap:0) kram, din grannfru stin