13 november 2011

Födelsedagskalas

Jag fyller år i morgon, så idag har jag haft kalas här hemma för hela familjen. Det var mina föräldrar, min syster och Lina, min mormor, mina svärföräldrar och min sambos syster med tjejernas kusiner. Ett underbart gäng! Jag är så glad över min familj, varenda en av dem! Jag är verkligen lyckligt lottad.

Det blev en supermysig eftermiddag med mycket prat och skratt! Jag och Jossan hade bakat tårta och kärleksmums. Min mamma hade bakat chokladsnittar och mina favorit skorpor. Mums! Och så presenter såklart. Många! Och så fina och bra presenter sen!

Massor med KRAMAR till min underbara familj!

















4 kommentarer:

Kim sa...

Som vanligt ett roligt kalas även om jag spenderade ovanligt mycket tid under er trappa (välstädat för övrigt!). Dock var där väl ändå två kusiner! :)

Lotta(svärmor) sa...

Grattis på den riktiga födelsedagen!

Jennica... sa...

Tack Kimman! Och det var ju tur att Jens dammsugit så noga! :)
Och jag har ändrat mitt misstag....phu! :)

Och Tack Lotta! Kram! :)

Björn sa...

Grattis, grattis på din födelsedag.

MP