09 november 2011

Bron

Tittar ni på Bron? Jag och Jens har börjat följa den och tittar på SVT Play. Nu är vi nästan ikapp och såg idag avsnitt nr 7, jag tror att nr 8 gick på tv nu ikväll. Jag tycker den är riktigt bra, något underlig, men bra. Spännande, det händer otroligt mycket, man kan klura och fundera och så är ju karaktären Saga helt sanslös! Har aldrig "stött på" en människa som hon, vare sig i verkligheten eller på tv / film. Grymt speciell. Ni som ser Bron förstår vad jag menar. Men, livet måste vara ganska enkelt på ett sätt när man lever så onyanserat, rakt och direkt.

Har ni inte sett Bron än, så föreslår jag att ni gör som vi - titta på SVT Play!

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vi började att se på den, men sen kom en annan Dansk serie- den som dräper, som vi började se...hon har ju Asperger, så därför är hon lite konstig;) Kram

Kim sa...

Jag såg typ 1,5 avsnitt och Lina har nog sett 2 kanske... sedan kom annat i vägen? Men det kanske blir till att kolla i kapp på Play. Grejen är bara att det finns så sjukt mycket att följa, inte på tv men boxar! =)