14 november 2011

Bra dag och mysig kväll

Det har varit en bra dag och en mysig födelsedag! Många har gratulerat mig, flera har ringt, skickat sms, mailat, twittrat och bloggat. Och för att inte tala om Facebook - så många gratulationer! Kul! Många 'digitala' grattishälsningar har det blivit idag! :)

Det blev en mysig kväll här hemma med en massa bus och mys, god mat och smarrig efterrätt. Nu sitter jag här och har gått igenom en massa mail = dåliga samveten. Men nu är de avklarade och jag ska kasta mig i säng. Jag har en rygg som absolut inte vill vara med. Men förutom den mår jag bra och känner mig mycket uppvaktad!



















Fick underbara uggleljuslyktor av Nellie, plus ett biobesök! Det blir den nyaste filmen med Sara Jessica Parker, fika innan och godis till bian! Perfekt!

















Smarrig efterrätt! Glass, grädde, jordgubbar och vindruvor - mums!

1 kommentar:

Kim sa...

Det låter som en bra avslutning på födelsedagen det där! =D